Friday 5 October 2007

murzynek, biurko i inne...

Otoz oficjalnie mianuje sie cukiernikiem roku, po tym jak sama, bez niczyjej poocy- poza jedna konsultacja telefoniczna- upieklam najwspanialszego murzynka na swiecie (a co!!) tak ze dumna jestem strasznie i wcinam rowno ;) Co do biurka, to przyszedl w koncu (??) ten czas, ze trzeba sie zabrac do nauki, a i tez kompu nie moze ciagle stac na "coffee table" bo za niedlugo cofne sie do wygladu naszych przodkow, wiec trzeba bylo kupic biurko. Ale nie byle jakie, kazdy kto chociaz raz byl u mnie w pokoju, wie, ze potrzebuje nieograniczonej ilosci szuflad na nieograniczona ilosc rzeczy, z ktorymi po porstu nie moge sie rozstac i kazda pojedyncza jest mi szalenie potrzebna. Tak wiec stanelismy przed wyzwaniem zakupu tegoz mebla, ktory podolalby zadaniu. Ciezko bylo, bo jak juz znalazlam takie, ktore mi sie podobalo, to byly (niby) czasowo niedostepne w sklepie. Ale wczoraj poszlismy polowac w second handach i Abdul upolowal... Podejrzewam, ze jakby to "biurko" a raczej toaletka ozyla, to by mial nowa dziewczyne, bo cieszy sie jak wariat. Prawdziwe drewno i lustro i stolek w komplecie i kosztowalo tylko 5£ wiecej, niz moje upatrozne skljkowe biurko z Tesco.


No wiec oto one:







tak tak tam po lewej to ja, no coz, za duzo tych luster, inne, ktore zrobilam, jest nieostre, wiec...




Nom, a poza tym to pozmienialam jakies opcje i teraz juz kazdy moze pisac komentarze ;)




Najcudowniejsza poczta na swiecie od wczoraj strajkuje i to akurat jak potrzebuje cos wyslac, oraz dostac... za takie ich funkcjonowanie (patrz wczorajszy wpis) to ja bym im nigdy podwyzki nie dala, no ale nie mi decydowac ;)




a skoro juz udalo mi sie wkleic jedno zdjecie, to sprobuje i drugie.


O to moj wydzial i wejscie na stacje kolejowa:








3 comments:

Unknown said...

rewelacyjne biurko!!!! tez takie chce :D

Na Freestylu i Na Ostatnią Chwilę said...

Ale świetne biurko! Czy Abdul może nam takie znaleźć w Tartu? Please :)
Ula

nata said...

hihi to trzeba przyjechac do Blackpool, zeby takie wynalezc ;p albo "grzebac" w second handach ;)
pozdrowionka ;)