Tuesday 22 January 2008

pani recepcjonistka

Dzis bylam pania recepcjonistka w CAB'ie. Polowa wolontariuszy sie pochorowala, wiec sytuacja byla na tyle tragiczna, ze wystawiono mnie na pierwszy ogien, czyli na obsluge petentow. Ale!! musze przyznac, ze poradzilam sobie bardzo dobrze. Wykazalam sie asertywnoscia, profesjonalizmem oraz dobra wola, ze o umiejetnosciach jezykowych nie wspomne.... hehe... Slodze sobie wiem, ale trzeba przyznac, ze moje "customer service skills" szlifowane w McDonaldzie co weekend nie ida na marne :)
Tylko jedna pani wyszla nie zadowolona, tzn obrazona na system w jakim dzialamy, i tylko jeden pan smial sie do mnie caly czas i na moje blagalne "pan sie smieje z mojego angielskiego" zapewnil mnie, ze nie moj angielski jest baardzo dobry, na co juz totalnie sie zmieszalam :)
Ogolnie moja praca zostala doceniona (WOW w koncu- nie to jak w McPracy...) i nawet mi zaproponowali sami, ze moge zaczac szkolenie na doradce :):):)
A i jeszcze jeden klient, na moje "good morning" odp.: o!! jestes z Polski, moj tato jest Polakiem! :) ja nie wiem, jak ja sie w tej Angli uchowalam wczesniej, ze nigdy nie spotkalam NIKOGO z polskimi korzeniami, albo ktorzy znali Polakow, albo slyszeli o klubie. Teraz na kazdym kroku spotykam Anglikow z polskimi nazwiskami!!! I smiejcie sie, ale Blackpool jest niesamowita kopalnia roznorodnych historii zycia tych ludzi!! Tli sie we mnie pewnien pomysl ,ale to pozniej....
Tymczasem biore sie za pisanie moich prac. Wczoraj na zajeciach dostalam olsnienia. Wychodzi na to, ze psych zdrowia, ma duze powiazania z moim community i moge upiec 2 pieczenie na jednym ogniu, a nawet i 3 !!!!! Bo prace sa na inny temat, ale materialy beda te same!! I nie krylam przed Johnem ,ze wykorzystuje fakt, iz jestem jedyna polka na roku, z prostej przyczyny, iz nie musze sie martwic o to, czy juz ktos o czyms takim pisal :):) A co do 3 pieczeni, to podejrzewam, ze moja praca magisterska tez podarza w tym kierunku, wiec jezeli napisze porzadna propozycje badan w ramach psych zdrowia, to jako moja magisterke wystarczy juz tylko te badanie zrealizowac:) Mozliwe, ze niektorzy z was nie rozumieja o czym ja tu pisze, ale nieliczni z was, ktorzy tez musza robic badania doskonale rozumieja, o ile by mi to ulatwilo zycie :):):)
pozdrowionka!!

No comments: